REGISTROVAT

Outfanatic.com

Outfanatic tě propojí s dobrými lidmi
a zážitky tě dostanou častěji do přírody.

Staňte se součástí komunity nadšenců
do sportu v přírodě, najděte si parťáky
a užijte si sportování naplno.

Začněte den s Outfanatic.com

Lago di Ledro bike trip

03.07.2015 |Chendos | Cyklistika

Ano, přesně takhle by to mělo být. Vaše zážitky, postřehy a rady a tipy nás zajímají a rádi je budeme na Outfanatic.com publikovat. Tak se nestyďte a nechte se inspirovat následujícími řádky, jak se bikuje na Lago di Ledro.

Feláci – Ála, Čendál, Mišák a Jarul posbíraní po Praze, auto přervaný na doraz a jedem…
Cesta proběhla v klidu, až na Mišákův „zmatek“, když místo nafty začal tankovat benzín, naštěstí si toho všimnul zavčas Čendál. Cáknul tam asi jen jeden litr.

Hned, jak jsme dorazili na místo, nemarnili jsme čas, ubytovali se, převlíkli a vyrazili na kopec za barákem (Boca di Caset 1 600 m n. m.), kterej jsme nazvali „Sněžka“. Čendál s Mišákem to vzali „tlačenkou“ rovnou po trailu nahoru, aby zčekovali terén a Jarul s Álou to objeli nahoru po silnici. Nahoře čil a hurá trailem 416 dolů. Večer nějaká pivka, „pofel“ s místními, ostatně, jako každý večer.

2. den jsme vyrazili po silnici na Bocca di Trat (1 581 m n. m.), odkud jsme se napojili hned na trail 413 a dorazili tak za pár minut do výšky 1 600 m n. m., kde se nachází suprová reštika „Rif. Nino Pernici“ – doporučujeme Penne all’ arrabbiata za 7é. Posilněni razíme po již zmiňovaném trailu 413 traverzem kolem hory Dosso di Seaoi (1 769 m n. m.) na horu Bocca Savál (1 740 m n. m.) a pořád dál traverzem po 413 do sedla. Cestou jsme potkali baču, který zrovna pásl ovce a radil nám cestu dolů. V sedle je totiž trošku hůř značená cesta (413). Dole jsme zhodnotili, že trail 413, je nejvíc!

3. den autem do města Malcesine, kde jsme lanovkou vyrazili na Monte Baldo s nejvyšším vrcholem 2 218 m n. m. Vyšlápli jsme si na Monte Altisimo (2 060 m n. m.) a odtud trailem 651 do Boca di Navene na trail 634, který vedl už přímo dolů do města Navene. Nějakou záhadou se na trailu 634 ztratil Čendál. Ten se napojil na trail 4 směr Malcesine, kde našel žlutým sprejem vyznačenou cestu, sjel na ní a tak objevil „lokální trail“ korytem dolů. Bohužel vyjel u hlavní silnice za plotem v Navene, kde musel čekat, až kluci přijedou a pomůžou mu tak s kolem přes plot. Ale stálo to za to.

4. den jsme si zopákli 2. den. Jak jsme už psali, bylo to NEJVÍC!
No a 5. den díky čau a zpátky do babylonu…

Naše skóre tripu: 1l benzínu, 3x píchnutá duše, 2 klíšťata, 60 piv a desítka.